Van Helsing III: Constructor Epic Item Set
Time to start the fireworks with this new epic equipment that can be found exclusively in this content pack for the Constructor class. The Constructor Epic Item Pack includes a unique Discharger cannon and an Engineer suit. Equip your Constructor with these powerful items, defeat your opponents with ease and free the war-torn land from the evil forces. Notes: the DLC items are all account-bound, but they work across all of your characters. You can transfer the items between your characters by using the in-game storage.