Van Helsing II: Pigasus
What is this strange creature? A pig who can fly? A flying machine that looks like a pig? It doesn’t matter, really: the Pigasus is the true wonder of weird science, created to explore the depths of the murky Otherworld (better known as the Ink) – and retrieve information from the world beyond, not to mention the large amounts of extremely rare artifacts. Spend some precious Essence, summon this strange creature to your Lair… and buy some rare new items from the Pigasus! The Pigasus DLC unlocks the Pigasus: you can summon a new kind of creature by spending Essence and you can purchase powerful items in your Lair from it. Important note: You need to complete the Van Helsing II campaign with a Veteran character in order to be able to play this DLC.