Van Helsing II: Expurgator Set
An Expurgator is a rare breed of monster hunters. They are specialists among the specialists, easily recognizable by their treasured pieces of equipment. Now you can join their ranks at last! The Expurgator Set DLC grants you a full wardrobe of unique and powerful set items: the Expurgator Armor, the Expurgator Gloves, the Expurgator Boots, the Expurgator Ring.