Unlock Key Pack
This pack allows you to unlock the following downloadable content: "Unlock Customize Colors", "Unlock Customize Icons", "Unlock Gallery", "Billy Kane", and "Saiki (Human Form)". * All these hidden content can also be unlocked by playing the game. * Please note that this content doesn't unlock "Iori with the Power of Flames", "NESTS style Kyo", and "Mr. Karate".