Ultra Shoryuken Pack
Download the second ultra-powered pack of alternate costumes for Super Street Fighter IV! New costumes for Ryu, Ken, Gouken, Dan and Akuma are included. Mix things up with your favorite Shotokan characters!This downloadable content is only compatible with Super Street Fighter IV.