Ultimate Upgrade Pack
Take Borderlands 2 to the next level. This pack includes 11 more levels of character growth. Play through the game again with access to new weapons, gear and more. The Ultimate Pack is part of the Borderlands 2 Season Pass, now offering even more value for the price! For players who want to get the most out of their Borderlands 2 experience, the Ultimate Upgrade Pack and Ultimate Upgrade Pack 2 can be combined for a max level cap of 72 plus bonus content.