Ultimate Shortcut Bundle
You can earn tons of weapons, vehicle upgrades, gadgets and more in Battlefield Hardline by engaging in epic cops and criminals action through normal play. But if you want instant access to all that fresh gear right away, grab the Ultimate Shortcut Kit to unlock your full arsenal for the battle on the streets. Here’s what’s included with the kit: o Vehicle Shortcut Kit: Get instant access to all base-game progression upgrades for vehicles. o Enforcer Shortcut Kit: Get instant access to 8 Enforcer Class weapons & 2 gadgets. o Mechanic Shortcut Kit: Get instant access to 8 Mechanic Class weapons & 4 gadgets. o Operator Shortcut Kit: Get instant access to 8 Operator Class weapons & 2 gadgets. o Professional Shortcut Kit: Get instant access to all Professional Class weapons & gadgets. o Gear Shortcut Kit: Get instant access to all non-class specific weapons and gadgets including 5 grenades, 4 gadgets and 2 secondary weapons. Does not include Syndicate or Promotional offer weapons.