Ultimate Airdrop
"The largest Airdrop, with a massive 100 packs: 25 Elite Packs + 25 Operations Packs + 25 Versus Boosters + 25 Horde Boosters. Elite Packs unlock 5 random customization cards - Includes 1 Rare-or-better item with an increased chance of scoring a Legendary card. Operations Packs supply 5 random cards including Bounties, Class Skills; at least 1 is a customization card: emblem, weapon or character. Versus Boosters grant 5 consumable Versus Bounty cards. Horde Boosters grant 4 Horde Skill cards and 1 consumable Horde Bounty card."