UFL Foundation
UFL is a free-to-play football video game that features real footballers with a rich metagame. UFL offers tons of unique content like various club kits, boots, gloves, balls, and stadiums. In UFL, you create your club from the ground up, assembling a team of real-world footballers customized to your liking. Compete with players worldwide, climb the ranks, and win championships! Key features: ● Skill-based gameplay: Hone your skills in online matches, defeat your opponents. ● Realistic Club Management: Create your dream team choosing from thousands of real-life football stars. ● Complex Strategy: Develop your club season after season, keep your progress, and climb up the league ladder! ● Custom Skin Cards: Buy and sell unique player skin cards to build your collection! The UFL Foundation pack includes numerous advantages: ● 7-day early access ● Exclusive customisation items: Lovorika shirt, Zlato boots, and Lavalampe Gloves ● Stadium "Estádio do Redentor" ● СP 20.000.000 in-game currency Get ready to the max!