Two Point Campus Early Adopter Bonus
If you pick up Two Point Campus nice and early, you’ll get your hands on these classy bonus items with which to adorn the grounds of your marvellous University creations. Spruce up the garden with a fittingly shaped ‘U’ Topiary, quench your thirst for learning with the Fountain of Knowledge (but please, don’t drink the water) and bask in the warm, academic glow of your very own Pearl of Wisdom!