TTT2 Bonus Tracks Pack A
Choose from 134 tracks, taken from the first TEKKEN, TEKKEN 2, TEKKEN 3, and TEKKEN TAG, to customize your symphonic experience! All tracks are available through the in-game TEKKEN TUNES mode. *This downloadable content includes the same data as TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN), TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN 2), TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN 3), and TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN TAG). Please be careful not to purchase the same bonus tracks.