Tropico 5 - Paradise Lost
The second DLC bundle pack for Tropico 5, serves up three thrilling scenarios complete with new buildings and additional avatar accessories. In Surfs Up! El Presidente must save the world from an intergalactic menace. In Gone Green transform Tropico into a sustainable paradise by using alternative energy. Finally you can help El Prez seize ultimate power in Supervillain, becoming the world’s most dangerous ruler and achieving global domination.