Trials Fusion: Awesome Level MAX
Welcome to the Awesome Level MAX. I'll be your guide. This DLC pack features 2 themed events: - The Awesome Adventure lets you play as the internet legend unicorn-riding cat in an epic journey that will change the way you see Trials forever. What has been seen cannot be unseen. - RedLynx vs All-Stars is a collection of 22 new tracks, half of them created by RedLynx’s track developers and the other half made by the very best track creators from all around the world, in collaboration with the dev team. This new DLC pack features a total of 30 all-new tracks, 10 Supercross tracks, 30 track challenges, 5 new garage items and more than 130 Editor objects.