Electro-Motive 3,000 Horsepower GP40-2 diesel road-switcher in classic CSX “Bright Future” YN2 and CSX “Boxcar” YN3b Liveries. Please Note: Train Sim World: Northeast Corridor - New York is required, as a separate purchase, in order to utilise the content featured in this add-on.