Please note: Peninsula Corridor is required, as a separate purchase, in order to utilise the content featured in this add-on. Caltrain ordered six MP36PH-3C variants for use on its new “Baby Bullet” express commuter trains. Dressed in a red, white, and black livery and wearing road numbers 923-928, the Caltrain MP36PH-3Cs entered service in 2003 and have now worked for almost two decades on the Peninsula. Packing 3,600-horsepower and constructed to stringent crash worthiness standards, the MP36PH-3C stretches to 70-feet in length, stands 15-and-a-half feet tall, weighs in at more than 280,000 pounds – and yet manages a sleek, rather European-style visual panache. In Train Sim World, the MP36PH-3C makes its debut on the Peninsula Corridor, twinned with Bi-Level commuter equipment perfectly suited for express services through the Bay Area.