Please Note: This add-on is only available for players on Xbox Series X/S and PC. For the full experience, you may be required to own standard routes of Train Sim World 5, which are available as separate purchases. Take on more challenges across the cities of Frankfurt, London & Los Angeles with the Gameplay Add-On Bundle! From classic electric to festive express, haul additional passengers and freight with a trio of packs for Train Sim World 5. Bring the holiday spirit to San Bernardino with a festive Metrolink F125 locomotive running special services while fully decorated for the holiday season. Add variety to UK freight formations in Free Roam with the HKA Hopper Wagon and play additional Scenarios along WCML: London - Milton Keynes. Add classic passenger traction to Frankfurt with the DB BR 111 & n-Wagen as part of an alternative timetable replacing more modern services, as well as additional Scenarios.