Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 3: Southeastern Highspeed which is available as a separate purchase. Part of the Desiro City family, the Class 700/0 is a revolutionary EMU for London and South East commuters, bringing efficiency, capacity, and frequency to Thameslink’s network. In May 2018, Thameslink began operating an all-new Luton to Rainham service. Take on the role of driving the Class 700/0 between Dartford and Rainham, stick to the schedule and provide the bolstered capacity to Kent and Medway. The centrally seated, capacious cab offers a view unlike any other, modern and ergonomic in every right for a truly 21st Century driving experience. With scenario planning and livery designing, embark on as many journeys as you please, making full use of the AC and DC functionality. The Thameslink BR Class 700/0 is ready for Train Sim World 3 duty!