Take to the rails of Germany with no wires in sight! Experience the iconic BR 628.2 and shuttle along the picturesque fields and rivers of Hesse in Train Sim Germany’s authentic 1990s recreation of Niddertalbahn: Bad Vilbel - Stockheim for Train Sim World 3! Propel along the quaint, single track branch line (Nebenbahn) in style aboard the iconic BR 628.2. Trundle between stations at a leisurely pace before their early 2000s rebuilds and renaming took place. Sweeten the deal with the classic BR 365 diesel shunter. Used through the Nidder Valley as a mainline locomotive, the BR 365 hauled sugar beet trains from the region onward to Friedberg’s sugar factory. Ride and Drive passenger and freight trains, complete route tasks, or simply go trainspotting from your favourite vantage point. Customise your own experiences with the Scenario Planner and Livery Designer and share them on Creators Club.