Power-wash your way to success with the versatile Rail Head Treatment Train The RHTT features 4 wagon variants, with different equipment loaded on each, alongside a weathered Class 66, ready to run leaf-blasting trains on Southeastern Highspeed in-between the busy passenger services. Feel the freedom of high-speed traction with the modern Dispolok BR 182 This raging bull re-lives its days in Yellow and Grey livery, performing on existing and new fast freight services, as well as high-speed light engine runs between Kassel and Würzburg. As night falls, unleash the power of the Taurus. Face challenging weather in the heritage Santa Fe F7 The Santa Fe F7 brings celebratory heritage action to Cajon Pass; from switching to summit conquering, haul manifest freight in warbonnet style and bring a taste of iconic yesteryear equipment to the railfans of California.