Wind the clock back to the 1990s and experience the stunning Rheinland countryside with Train Sim World 3: Linke Rheinstrecke: Mainz - Koblenz! Before the days of ICE trainsets and bespoke high-speed lines, express services used fast locomotives on existing routes. Once such loco was the DB BR 103, which would haul long rakes of Intercity coaches throughout Germany. Serve each town and village with the refreshing mint tones of the n-Wagen, pushed and pulled by the classic, Orient Red-wearing BR 110.3. Master the art of tap changer controls, and passenger services long before the mass arrival of dostos and multiple units. Trundle past historical buildings and towns on the Western face of the Rhine, complete route tasks, or simply go trainspotting from your favourite vantage point. Customise your own experiences with the Scenario Planner and Livery Designer and share them on Creators Club.