Top Gear: The Stig Challenge
NEW GAME MODE Join the new leaderboards of The Stig Challenge, where new combinations of ramps, see-saws, tunnels and MORE get added to the Top Gear Test Track to put your skills through the ultimate test! Experiment with physics and speed to get to the top of the leaderboard. Each car and challenge combination will present a different challenge and test your skills to the limit. NEW CARS Two show-inspired cars hit the racetrack to add hilarity at every turn. INDESTRUCTIBLE PICK UP This resilient Pick Up can be tumbled, spun and rolled – no matter what you put it through, it keeps on going! THE ROCKET This little vehicle is more than a handful to get around the track let alone launch into space. CARAVANS JOIN THE SHOW Racing is fun but racing with a caravan attached to your car’s rear is simply MORE FUN! You can add caravans to cars on Free Play and Custom Lobbies.