With the Year 2 Pass, unlock the 6 Year 2 Ghost War Classes classes with a one-week early access to fine-tune your tactics before anyone else. The Year 2 Pass also grants immediate access to: 8 Battle Crates (4 Spec Ops Crates + 4 Ghost War Crates) The Splinter Cell Pack (including 1 weapon, 1 weapon skin, 1 CQC move, 2 NVG Goggles, 1 pair of gloves, 3 camos)