The CIA knows that the Kataris 26 rebellion will never regain control of Bolivia if the Unidad military force keeps working with the Santa Blanca cartel. In order to hurt this alliance, the Ghosts must reveal that the mysterious El Comandante is secretly plotting against Santa Blanca. Destabilize the alliance between the Cartel and the Unidad in 3 exclusive missions!