Showcase your prowess with the Operation Frontier Shield Titan Warpaint Bundle! Includes Titan warpaints for all 7 Titans, each featuring a distinct armor plate that changes to display your hardest difficulty of Frontier Defense cleared. Even better, while equipping these warpaints during a Frontier Defense match, you and your teammates will receive an XP boost! Includes Titan-specific callsign that also evolves to display your hardest difficulty completed in Frontier Defense.