Time Master Pass
Unlock all characters with a simple purchase! You can unlock all current and upcoming characters as P4 with this Master Pass! Enjoy this premium deal! *This Package includes : -All-Time Master Pass Ticket x1 *You cannot refund this DLC as benefit is active upon purchase. *Limited/Collab characters are excluded from this deal. *DLC benefit or price can be changed without notice.