It’s all come down to this. In the aftermath of an explosive plan to save her friends, Clementine must lead her flock of lost children back home. A herd of walkers, the vengeful raiders, and AJ’s troubled mind all stand in her way. Can she be the savior they need her to be? Clementine’s story comes to a dramatic and heart wrenching end. The night will be over soon...