After the explosive events of ‘Ties That Bind: Part One,’ we pick up with Javier attempting to reassemble the broken pieces of the Garcia family. But with the weight of past decisions looming over them, Clementine, the Garcias, and their new allies are forced on the run. And as a new threat emerges, it won’t just be Javier’s past that comes to haunt the group. Who will you trust? Where will you find a safe haven? Episode two of a five part episodic game series. Purchase of this additional content requires The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.