The Smuggler
This Hired Sword is a new Hero-type unit that can be recruited to further customize your roster. The Smuggler is available for the Mercenaries and the Sisters of Sigmar Warbands. The Empire's division benefits those who would sell contraband or avoid the many taxes imposed by barons and burghers. No commodity is more enticing to Smugglers than Mordheim's Wyrdstone. Smugglers must be skilled with swords and pistols, accustomed to fighting against many foes, and not averse to tricks and traps. Most of all, they must be charismatic, able to rally their comrades in their darkest hour.