The Side Quest Character Pack
New surprise characters await when you take time to explore the hidden secrets of Middle-earth! Take command of a LEGO Big Figure River Troll or Girion, a brave Lord of Dale. The noble Thranduil’s elk will offer you transport wherever you desire, or you can charge into battle with the fearless Dwarf soldier. Ever wonder what a Wizard does on his day off? Enjoy the simpler pleasures in life with Saruman’s Day Off.