The Shadow Legion
The heroes were captured by 'The Shadow Legion'. Join Korgan, Sedine and Meldie on this epic adventure against an ancient dark guild. This expansion include: - New single-player campaign 'The Shadow Legion'. - New enemies, dungeons, items, equipment, weapons and bosses. - Merchant NPCs to purchase and sell items in the single-player campaign. - Multiplayer access with three different game modes: arena, cooperative dungeons and survival. - New maps for arena and survival game modes. - Skins for warrior, mage and hunter. Everything you need to enjoy the game in a single package. No additional fees. The game currency only can be obtained by playing the game.