The Planet Crafter - Toxicity
A WASTELAND TO REVIVE The "Toxicity" DLC takes you to an unknown planet heavily corrupted by past industrial activity. You must restore its majesty using new tools and machinery. Alone or with friends, explore this wasteland, uncover its secrets, and help it revive! PLAY WITH FRIENDS Only one copy of the DLC is required to play multiplayer co-op and enjoy this new content with friends. EXPLORE A NEW WORLD Embark on an adventure taking place on a new planet slightly smaller than Planet Prime. Discover many new biomes alongside mysterious fungal flora and traces of human activity. UNVEIL LORE Who once occupied this planet? Set foot on this new world and grasp new chunks of lore surrounding Sentinel Corp and the Planet Crafter Program. KEEP ON BUILDING! Make yourself at home, build new machines, and settle your dream exploration base! To play the Toxicity DLC, you can either travel to this planet via the game's interplanetary system once it is unlocked or start afresh by creating a new separate save and select the planet TOXICITY.