The Outer Worlds 2 - Corporate Appreciation Premium Pack
The Corporate Appreciation Premium Pack, which includes Golden Moon Man armor and helmet, signature melee and long-range weapons, and a loyal Golden Sprat pet, is included with the The Outer Worlds 2 Premium Edition and Premium Upgrade.