The Infamy
The Infamy is the first episode in the Tyranny of King Washington storyline. Following the revolution, Washington goes mad with power and rules as a tyrannical King. Connor awakes in this reality as Ratonhnhaké:ton – never having joined the Assassin order – and is greeted by his mother Kaniehtí:io, accepting a new mission to take down Washington. Acquire all-new skills to fend off this new threat to freedom. Live history as it never happened and ignite a new revolution!