The Hoarder Armor Set
Become the ultimate pack rat with this new in-game Hoarder Armor Set. *This armor set’s look can be applied to both male and female characters. *This item changes the appearance of your character. It does not affect stats or abilities. *This cosmetic armor set can be applied in the "Cosmetic" screen to override your equipped armor's appearance.