The Grinch: Christmas Adventures - Determined to Love Christmas
It’s official. The Grinch has had a change of heart and now he wants to show every Who in Who-ville just how much. Get into the Christmassy spirit with him and Max swinging, sleighing, and even parachuting through the snowy land, gathering food to put on a festive feast. These missions will be full of puzzles to solve, fun accessories to unlock, and new obstacles to dodge. Watch out for those icicles! DLC includes: - Six new levels - Fun gadgets to customize - More accessories From the Grinch Caves in Mount Crumpit down to the Village, work together to remind The Grinch he belonged all along.