The Doomweaver
This Hired Sword is a new Hero-type unit that can be recruited to further customize your roster. The Doomweaver is available for the Skaven and the Cult of the Possessed. Mystics who tap directly into the Winds of Magic, Doomweavers are both powerful and pitiable. Their minds constantly filled with strange visions and the sound of daemons scratching at the barriers of reality, they slowly descend into madness. The energies they harness twist their bodies with subtle mutations. Yet the magic they wield is the stuff of Chaos itself, primal and nigh unstoppable.