The Desmond Debacle
Power up your Inter-Dimensional Shift Device and get ready for a brand new adventure in an unexplored wing of Quadwrangle Manor. Experience Desmond, the drinking bird, as you’ve never seen him before in even more brain twisting and complex puzzles! The Desmond Debacle provides hours of inter-dimensional puzzle solving. Download it today!