The Coma 3: Bloodlines - Overaction Skin
(This Skin DLC requires the main game, <The Coma 3: Bloodlines>, to be installed. This DLC changes the outfit, appearance, and portrait of Youngho, one of the three player characters.) Wider eyes and a gaping mouth! Young-ho has honed his acting skills through self-taught methods. His exaggerated gestures and expressions make his very character seem altered, rendering horrific and terrifying situations all the more grotesque... or absurdly ridiculous.