Terra Garage Kit 2
Add more customisation options to the Terra vehicle set and show the power of the Earth military to the colony crowds. The pack includes two new glowing car skins (for use across all Terra vehicles), an additional tyre rim set and 3 additional decals to use on the Terra vehicles.