Terminator Dark Fate Character Pack
The Terminator Dark Fate Character Pack includes Sarah Connor and the T-800 Endoskeleton for use in Gears 5 multiplayer. It also includes themed banner, blood spray and mark. Terminator Dark Fate and its associated logos are trademarks and intellectual property of Skydance Media and are used under license to Microsoft Corporation.