SWORN - Spectre Cosmetic Pack
Command the shadows with the Specter Pack’s four weapon skins — Infernal Sphere, Harvester Scythe, Sacrificial Blade, and Bone Claws — each dripping with dark menace. The Magus Outfit cloaks you in the mystery of a master sorcerer. The pack contains: o Specter Cosmetic o Magus Outfit - The garb of a Magus, one of the powerful sorcerers that worked with Arthur to uncover the mysteries of The Grail. o Armillary Sphere cosmetic o Infernal Sphere - The sealed demonic power in this artifact is barely contained. o Scythe cosmetic o Harvester Scythe - This weapon pulses with power — the power of the dead. o Arcane Blade cosmetic o Sacrificial Blade - Formerly ornaments meant to ward off evil, they now seek to invite it in. o Claws cosmetic o Bone Claws - Claws fashioned from the bones of an ancient predator.