SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET Season Pass
SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET Season Pass provides three packs of exciting DLC that extends the experience that will include brand-new original episodes as well as special season pass bonuses, such as: - Green Photon Sword - Red Photon Sword - Guitar Rocket Launcher Your choices are heavier and faster than a bullet. Full dive into an original story where you are the protagonist in the world of Gun Gale Online. Create your own avatar and explore devasted lands with your partner AI while experiencing exciting third person shooting in this action RPG. Encounter enemies and run into new and familiar faces from the Sword Art Online series. Choose your fate.