Surviving Mars - Season Pass
Save money on content for this game by purchasing the Season Pass. Surviving Mars is a sci-fi city builder all about colonizing Mars and surviving the process. Choose a space agency for resources and financial support before determining a location for your colony. Build domes and infrastructure, research new possibilities and utilize drones to unlock more elaborate ways to shape and expand your settlement. Cultivate your own food, mine minerals or just relax by the bar after a hard day’s work. Most important of all, though, is keeping your colonists alive. Not an easy task on a strange new planet. The Season Pass includes Space Race, Green Planet, the Colony Design Set, Marsvision Song Contest, and Project Laika for Surviving Mars"