Survival Pack: Handgun Set
Includes the following: - Supply Box containing Gunpowder, Handgun Ammo and Enhanced Handgun Ammo Use the Supply Box item to add the contents to your inventory. The box can only be used once. - Attack Coin Keep this in your inventory to get a slight attack boost. - Madhouse difficulty level unlock Unlocks the insanely difficult Madhouse mode, which normally only becomes available after completing the game.