Survival Pack: Chem Fluid Set
Includes the following: - Supply Box containing Psychostimulants, Chem Fluids and a First Aid Med Use the Supply Box item to add the contents to your inventory. The box can only be used once. - Universal Coin Keep this in your inventory to get a slight boost to your attack, defense and knockback rate. - Madhouse difficulty level unlock Unlocks the insanely difficult Madhouse mode, which normally only becomes available after completing the game.