Survival Pack: Burner Set
Includes the following: - Supply Box containing Solid Fuel and Burner Fuel Use the Supply Box item to add the contents to your inventory. The box can only be used once. - Reload Coin Keep this in your inventory to get a slight reload speed boost. - Madhouse difficulty level unlock Unlocks the insanely difficult Madhouse mode, which normally only becomes available after completing the game.