Survival Pack: Action Set
Includes the following: - Supply Box containing 44 MAG ammo, flame rounds, solid fuel, gunpowder, a herb and a lock pick Use the Supply Box item to add the contents to your inventory. The box can only be used once. - Madhouse difficulty level unlock Unlocks the insanely difficult Madhouse mode, which normally only becomes available after completing the game.