Supreme Pack
Turbocharge your heroes by getting more currency, cosmetics and a special pet. This pack may only be purchased once per account. To redeem the items contained in the pack, visit and interact with the Mailbox in the Heroes Marketplace or Private Tavern. This pack contains: 7,000 Gems to purchase Heroes, Flair, Costumes and more. (2,000 Extra Gems!) 5 Mythical Defender Packs to gain any number of cosmetic rewards to look your best! 2 of Each Campaign through Chaos VI Shard Packs to equip unique bonuses to your heroes and defenses. One Legendary Autumeow Pet to wreck your enemies with natural power.