Supernova
A unique chance to complete your Team Pass in the brightest way possible! Conquer the skies with 1500 stars and a generous bonus. Only for the most ambitious! Don’t miss your chance to complete your Team Pass! Use stars to collect any missing items, secure exclusive rewards, and finish the season stronger than ever!