Super Animal World Grand Opening Starter Pack DLC
This Starter Pack includes 1 Super Animal breed, 2 cosmetic items, and a great deal on S.A.W. Tickets: - 500 S.A.W. Tickets + 100 Bonus S.A.W. Tickets, for a total of 600 (premium currency used to purchase Super Animal Passes as well as premium cosmetic items from the S.A.W. Shop) - Super Stuntman Hamster - Stuntman Aviators - Stuntman Outfit Neither animal breeds nor cosmetic items provide any gameplay advantage.